חדרי שינה, מיטות מתכווננות ומזרונים Archives - Redesign מתחם העיצוב של הצפון

מערכות השינה היוקרתיות והאיכותיות בעולם

הסיפור שלנו מתחיל בשנות החמישים, עם דוד פלד, אבי שושלת פלד, שעבד כנהג במפעל המזרנים המוביל “גומאויר כפר סבא”. מזרני “גומאויר” זכו לאהדה רבה ולביקוש גבוה במיוחד בישראל.

בשנות השבעים, עם שינוי בעלות ומיקום המפעל לפתח תקוה, דוד פלד נאלץ לעזוב את עבודתו, אך ליבו נשאר קשור למפעל ולמוצריו. בשנת 1985, הוא הצליח לרכוש את המפעל והמותג שאיתו גדל, והפך לבעליו.

בשנת 2002, הבן הבכור, איציק, הצטרף לעסקי המשפחה והחל לפתח את המותג במגזר המוסדי והקמעונאי. בביקור בתערוכות הריהוט באירופה, נחשף לקונספט “סוויס סליפ סיסטם” השוויצרי, המביא לידי ביטוי את השילוב בין כל מרכיבי השינה ומקפיד על שילוב טכנולוגיות מתקדמות. איציק חזר לישראל ובשנת 2006 פתח חנות פיילוט במתחם דיזיין סנטר, המציגה לראשונה בישראל את הקונספט הייחודי של “סוויס סליפ סיסטם”, ואת המודל החדשני של “החדר הרך”.

ההצלחה הביאה לפתיחת רשת חנויות בפריסה ארצית, עם דגש על עיצוב פורץ דרך ושילוב מעצבים מובילים בעולם. כיום, הרשת מונה 9 סניפים ומובילה את תחום השינה בחדשנות וביצירתיות.

חברת "סוויס סיסטם" מייבאת לארץ את ה "SMART BED" המיטה החכמה של חברת Ergomotion האמריקאית. המיטה החכמה היא המיטה המתקדמת ביותר בעלום מבחינה טכנולוגית

המותג “סוויס סיסטם” מיוצג על ידי swiss system Switzerland ומשווק בישראל על ידי “מזרני גומאויר כפר סבא”  שנמצאת בשליטה של המותג השוויצרי

צרו קשר

אמצעי התקשרות

waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.