מגזין – עיצובים, השראות ומגמות בעולם Archives - Redesign מתחם העיצוב של הצפון

כבר ממבט ראשון, אי אפשר שלא להתרשם מהנוכחות המרשימה ומהסטייל הייחודי והניחוח האירופאי שלימור מביאה עימה. למעצבת המוכשרת יש ניסיון של קרוב לעשרים שנה בתכנון ובעיצוב של פרויקטים בתחום הבנייה הפרטית והמסחרית והיא תמיד יודעת מה מתאים ללקוחות שלה. בואו להכיר!

צילום: שי אפשטיין

קצת על עצמי

אני הנדסאית בניין ובעלת סטודיו לתכנון ועיצוב פנים עם קרוב לעשרים שנות ניסיון. אני עובדת על פרויקטים בסדרי גודל משתנים- מתכנון ועיצוב לסקטור הפרטי ועד אולמות תצוגה, מסעדות וחנויות. את הלימודים שלי סיימתי בארץ ובבית הספר Instituto Europeo di Design ברומא, שם חייתי קרוב לשלוש שנים. אני חושבת שעם השנים חידדתי את שיטת העבודה שלי ואת היכולת לתרגם באופן מדויק את התחושה הביתית הנכונה שאני רוצה להעניק לכל לקוח. זה בהחלט נשמע כמו חלום אוטופי, אבל הניסיון העשיר שצברתי מעניק לי לא רק המון ביטחון בקבלת החלטות משמעותיות ומושכלות עבור הלקוחות שלי, אלא גם מאפשר לי לזכות באמון שלהם לאורך כל הדרך

כשהייתי קטנה רציתי להיות

גדלתי בקרית אתא. בבית לא הייתה שום זיקה לעיצוב או הערכה מיוחדת לתחום. לא גדלתי בבית מעוצב או עם אסתטיקה יוצאת דופן. אבא שלי מהנדס ואמא שלי הייתה שכירה ובתור ילדה זכיתי לטוס לחו"ל ולבקר בגלריות ובמוזיאונים. תמיד אהבתי לבהות בבניינים, להתפעל מארכיטקטורה ומהשילוב הנפלא שבין הטבע לבין הכרך האורבני. תחושה שעוטפת ומחבקת אותי גם היום

בילדותי, אדריכלות ועיצוב היו מונחים קצת יותר ערטילאיים ולא ידעתי להגדיר במפורש, שהם אלה שיהיו העיסוק המרכזי שלי בחייםתמיד אהבתי אופנה. להתלבש קצת אחרת ולהיות מעודכנת, אבל לא ידעתי שקיים מקצוע, שיכול לחבר בין התשוקה שלי לאופנה ולדקורציה לבין היכולת שלי לתכנן ולחשוב באופן פונקציונאלי. כשלמדתי בתיכון, פתחו מחלקת שרטוט והצטרפתי למסלול. המורים אהבו אותי, קיבלתי מהם המון תמיכה וגם זכיתי להצטיין. חייבת לציין, שהייתי חרוצה מאוד והמשכתי באופן טבעי למסלול להנדסאים באורט ביאליק. בצבא שירתתי במחלקת בינוי בנבטים והדרך לעולם האדריכלות והעיצוב כבר הייתה סלולה. לאחר מספר שנים בהם עבדתי במשרדי אדריכלים בתל אביב, שעסקו בעיקר בבנייה מסיבית ורוויה, הבנתי שאני נהנית יותר מתחום הבנייה הפרטית ומהפרטים הקטנים. זה היה הטריגר לשים את פעמיי ללימודי עיצוב פנים באיטליה. ללא ספק, החלטה שתרמה רבות לפיתוח הטעם האישי שלי וההתמקצעות בתחום.

 

הבית שלי הוא

הבית שלי לא דומה לפרויקטים שאני מתכננת ומעצבת לאחרים. הסנדלר הולך יחף. אני אוהבת ללקט פריטים ואף פעם לא הולכת על סטים. אני ממצה מהר מאוד בחירות שאני עושה לעצמי ואוהבת לשנות את סביבת החיים הפרטית שלי, בהתאם למה שאני מרגישה. אני לא צריכה שהבית שלי יהיה מפואר או מושקע במיוחד, כדי להרגיש בו נפלא. בתקופת הקורונה הבית הפך לחממה ולמקום החם והמחבק של כל בני המשפחה ושזרתי לתוכו נגיעות צבעוניות ואקלקטיות. למרות שאני מאוד אוהבת את הבית שיצרתי עבורי ועבור המשפחה שלי, הייתי שמחה לגור בבית מינימליסטי ונטול קישוטיות כמו של קים קרדשיאן או בדירה במרכז תל אביב בסגנון רטרו של שנות ה-60. אני אוהבת קצוות של סגנונות עיצוב שונים

צילום: שי-אפשטיין

חנות העיצוב המושלמת

מבלי לחשוב פעמיים ומבלי לשנות בו דבר, הייתי עוברת לגור באולם התצוגה של חברת הרהיטים האיטלקית De Padova  במילאנו. את האולם תכנן המנהל הקריאטיבי של המותג, האדריכל הידוע פיירו ליסוני. המקום מלא הסטייל, שנמצא בסופה של סמטה קטנה בלב ליבה של מילאנו, משדר נינוחות, קלאסיקה איטלקית משובחת וסגנון על זמני, שמשרת את פילוסופיית המותג: "עיצוב הוא כלי להעברת רגש". במקום אפשר להתרשם לא רק מקולקציות ריהוט נפלאות וממערכי ישיבה יוצאי דופן, אלא גם מהמטבחים הנהדרים של חברת Boffi. 

 

ספר עיצוב מומלץ

למרות שבשנים האחרונות נשאבתי לעולם של הפינטרסט ואתרי העיצוב והתוכן הדיגיטליים, אני עדיין נהנית לעלעל בספרי עיצוב, אדריכלות ואופנה. מעבר לעובדה שאותם ספרים מהווים עבורי השראה נהדרת, הם גם מוסיפים ערך תרבותי ואישי לבתים שאני מתכננת ומעצבת. עולם האופנה יקר מאוד לליבי ואני רוצה להמליץ על סדרת הספרים הנהדרת של ההוצאה Thames & Hudson, הכוללת כותרים של בתי האופנה Dior, Prada, Chanel  וחברות מובילות נוספות. זו לחלוטין דרך נהדרת ללמוד על חומרים וצבעים ולחשוף את הלקוחות שלי לבניית תמהיל ייחודי ובלתי שגרתי, שימלא את עולמם

חנות העיצוב המושלמת
מבלי לחשוב פעמיים ומבלי לשנות בו דבר, הייתי עוברת לגור באולם התצוגה של חברת הרהיטים האיטלקית De Padova במילאנו. את האולם תכנן המנהל הקריאטיבי של המותג, האדריכל הידוע פיירו ליסוני. המקום מלא הסטייל, שנמצא בסופה של סמטה קטנה בלב ליבה של מילאנו, משדר נינוחות, קלאסיקה איטלקית משובחת וסגנון על זמני, שמשרת את פילוסופיית המותג: "עיצוב הוא כלי להעברת רגש". במקום אפשר להתרשם לא רק מקולקציות ריהוט נפלאות וממערכי ישיבה יוצאי דופן, אלא גם מהמטבחים הנהדרים של חברת Boffi.

ספר עיצוב מומלץ
למרות שבשנים האחרונות נשאבתי לעולם של הפינטרסט ואתרי העיצוב והתוכן הדיגיטליים, אני עדיין נהנית לעלעל בספרי עיצוב, אדריכלות ואופנה. מעבר לעובדה שאותם ספרים מהווים עבורי השראה נהדרת, הם גם מוסיפים ערך תרבותי ואישי לבתים שאני מתכננת ומעצבת. עולם האופנה יקר מאוד לליבי ואני רוצה להמליץ על סדרת הספרים הנהדרת של ההוצאה Thames & Hudson, הכוללת כותרים של בתי האופנה Dior, Prada, Chanel וחברות מובילות נוספות. זו לחלוטין דרך נהדרת ללמוד על חומרים וצבעים ולחשוף את הלקוחות שלי לבניית תמהיל ייחודי ובלתי שגרתי, שימלא את עולמם.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Thames & Hudson (@thamesandhudson)

מקום של השראה
המדבר. המדבר הוא המקום שלי להתנתק, לחשוב, לדייק את עצמי. הבת שלי משרתת בדרום, אז הזדמן לי לבקר בדרום בתקופה האחרונה ולהתאהב בניקיון, בשקט ובמונוכרומאטיות הצבעונית החמה של המדבר. בעלי ואני נהנינו מאוד גם מחופשה קצרה שעשינו במלון בראשית. מלון שמשלב נופש מדברי קסום יחד עם חווית אירוח אקסקלוסיבית ויוצאת דופן.
מכיוון אחר, זכיתי לקבל הרבה מאוד השראה במוזיאון החדש של דיור בפריז- "גאלרי דיור". מבנה היסטורי בשדרות מונטן 30, שעבר שיפוץ מסיבי בתכנונו של האדריכל פיטר מרינו. מדובר בקומפלקס ענק, המשתרע על פני שטח של 10,000 מ"ר וכולל חנות בוטיק גדולה, גנים, מסעדות וסדנאות תפירה ותכשיטים.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by רשת מלונות ישרוטל (@isrotelhotels)



 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by ChampsElysees_Paris (@champselysees_paris)


חומר
אני אוהבת להשתמש בחומרים טבעיים, שמתחברים לנוף המקומי. אני אוהבת להשתמש בחומרים, שמחברים אותנו לקרקע, לשורשיות ובאמצעותם ליצור חללים מתוחכמים, אך לא מתחכמים. בזמן האחרון, אני מתחברת למראה הגולמי של הטרוורטין, שהיה בשימוש עוד בעת העתיקה ומעניק מראה חם וקלאסי.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by C A R A + Co. Studio (@cara.co_)



החופשה המושלמת
החופשות המושלמות הן תמיד עם בני המשפחה שלי. אני נהנית מאוד לטוס ומשתדלת לתת גיחות לחו"ל בתדירות יחסית גבוהה. גם אם מדובר בנסיעת עבודה, חשוב לי לשלב קצת פאן. הטיפ שלי הוא להזמין את החופשות מראש ומיד עם החזרה מחופשה לתזמן ולשריין את היעד הבא… מצד אחד, אני אוהבת לגלות מקומות חדשים ואולי קצת אקזוטים ומצד שני, אני אוהבת לחזור לאותם מקומות, שאני מכירה ממש טוב ומרגישה שם בבית. בשבילי זו לגמרי איטליה.
הבת הקטנה שלי ספגה ממני הרבה מאוד ערכים של עיצוב והיא סטייליסטית אמיתית. יש לה סטייל מתוחכם ויצירתי ואני נהנית לנסוע איתה ועם בעלי לעשות קניות במילאנו. כן, יש לו סבלנות. הרעיון הוא למצוא פריטים, שלא בהכרח עולים הרבה כסף, אלא יוצרים מכלול אופנתי מקורי ובלתי שגרתי. אנחנו אוהבים להתארח במלון בעיצובה של פטריסיה אורקיולה ה- Room Mate Giulia. מדובר במלון בוטיק צבעוני ומקסים, שממוקם במרחק דקה הליכה מהדואומו. אורקיולה שזרה בלובי ובחדרים רהיטים שעיצבה לחברות בינלאומיות גדולות וזו לחלוטין חוויה עיצובית אמיתית.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by RoomMateHotels (@roommatehotels)



פרגון למעצב/ אמן בינלאומי
חד משמעית האדריכל האיטלקי רנצו פיאנו. נחשפתי לעבודות של פיאנו, שזכה בפרס פריצקר לאדריכלות בשנת 1988, עוד בזמן שהייתי סטודנטית באיטליה. בנוסף, גם חקרתי את העבודה שלו כחלק ממחקר שערכתי עליו והוא לחלוטין אחד האדריכלים המוערכים בעיניי בכלל ובאדריכלות המודרנית בפרט. פיאנו, שתכנן יחד עם ריצ'רד רוג'רס את מרכז פומפידו השנוי במחלוקת בפריז ותכנן גם את מגדל שארד בלונדון, חי ומנהל את המשרד שלו בג'נובה. אני נפעמת מהשימוש שלו בטכנולוגיה לצד החשיבה שלו על ערכים אקולוגים ובנייה ירוקה, שתורמים לערך האסתטי של המבנים יוצאי הדופן בתכנונו.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Centre Pompidou (@centrepompidou)



פרגון למעצב/ אמן מקומי
הפרגון לעיצוב וליצירה מקומית חשובים לי מאוד וכמעט בכל פרויקט עליו אני עובדת אני משלבת עיצוב ישראלי מקומי. ל- Studio Beam, שמתמחה בעיצוב ויצירת גופי תאורה לפרויקטים מסחריים ופרטיים נחשפתי דרך האינסטגרם. תהליך העבודה עם הסטודיו הוא פורה ומפרה. אני נעזרת בידע, בטכנולוגיות ובחומרים השונים של הסטודיו כדי ליצור גופי תאורה ייחודיים ואייקונים, שלא זוכים לראות בכל מקום

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Studio Beam (@studiobeamlab)



פרויקט החלומות שלי
מבלי להיות קלישאתית, אני באמת נהנית להגשים את החלומות והפנטזיות של הלקוחות שלי. אני משתדלת למקסם את הפוטנציאל הטמון בכל אחד מהפרויקטים עליהם אני עובדת ולהמציא פרטים ופתרונות בהתאמה אישית ליצירת חללים אישיים וייחודיים. אני מאוד נהנית מתהליך הבנייה והיצירה ובמיוחד לבנות יש מאין.
אני בהחלט הייתי שמחה לשפץ וילה אותנטית בסגנון ים תיכוני במיקונוס ולהפוך אותה לבית מלון בוטיק יוקרתי. לשמר את העבר הגולמי ולהפיח בה חיים חדשים עם כל היתרונות הטכנולוגיים הקיימים כיום.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by VILLA KER Mykonos (@villaker.mykonos)

waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.