אקספו דובאי: העיצובים שחייבים לראות - Redesign מתחם העיצוב של הצפון

ברעש, בצלצולים ובאיחור קל של שנה, החודש נפתחה התערוכה מהגדולות ומהנחשבות בעולם, הלא היא האקספו דובאי 2020. בשלושה נושאים מתמקדת אקספו דובאי: 'הזדמנויות' – מתן הזדמנויות לקהלים שונים להגשים את צרכיהם ושאיפותיהם. 'ניידות' – מציאת פתרונות טכנולוגיים המקלים על תנועת אנשים, סחורות ורעיונות. 'קיימות'  – קידום שיטות אקולוגיות להגנה ולשמירה על הסביבה למען הדורות הבאים. 

התערוכה אשר משתרעת על פני 4.38 קמ"ר, מחולקת בשטחה לשלושה חלקים, כאשר כל חלק מוקדש לאחד משלושת הנושאים. 192 המדינות שמשתתפות באקספו דובאי, יציגו בביתנים מרהיבים וייחודיים בעיצובם, למשך חצי השנה הקרובה. תכני התערוכות והמיצגים אכן חשובים ומרתקים, אבל בתערוכה הזו, כל נושא העיצוב והאדריכלות הוא חגיגה בפני עצמו, ולא פעם הקונספט האסתטי של הביתנים, הוא הנושא העיקרי בעניינו. 

אז בין אם אתם מבני המזל שיבקרו בתערוכה המדוברת בעולם, ובין אם תתעדכנו רק דרך המסכים, קצרה היריעה מלהכיל אדריכלות ועיצוב פנים של 192 ביתנים אקסטרווגנטיים. נחלצנו לעזרתכם, וליקטנו עבורכם רשימה מצומצמת של שלושה ביתנים שהם  Must seeלכל חובב אדריכלות ועיצוב מושבע. 

ביתן איחוד האמירויות עף על עצמו ובצדק!

המבנה עוצר הנשימה עוצב בהשראת מעוף הבז, ועליו משולבות 28 כנפיים עשויות סיבי פחמן, אשר נסגרות כדי להגן על הגג הסולארי, ונפתחות תוך שלוש דקות בלבד, כדי לאפשר חדירה של אור טבעי לביתן. ביטוי מובהק לעיצוב המשלב חדשנות טכנולוגית ואסתטיקה ייחודית של האדריכל הספרדי, סנטיאגו קלטרווה. 

ביתן סינגפור מביא נופך משלו לעיצוב הביופילי

הביתן תוכנן כולו מתוך תפיסת העיצוב הביופילי שרווחת מאז ומעולם, אך קיבלה משנה תוקף בשנים האחרונות. הביתן מעוצב כגן קסום ותלת ממדי, טבול צמחייה עשירה, מעין מקום מפלט מהמולת התערוכה, אם תרצו. המשימה הייתה לייצר נווה מדבר אליו המבקרים יימשכו באופן טבעי. בפנים הביתן שלושה קונוסים מכוסים צמחייה, שכל אחד מהם הוא חלל תצוגה. המבקרים עוברים בין סדרת שבילים החולפים על פני גנים תלויים ומסביב לקונוסים. על חוויית העיצוב המרגשת הזו, אחראי משרד האדריכלים WOHA הסינגפורי. 


הביתן הבריטי מגדיר מחדש את המושג 'עיצוב חכם' 

הנה דוגמה לביתן שמשלב בעיצובו אסתטיקה מדהימה, בינה מלאכותית ותרבות עכשווית.
מבנה הביתן עוצב בצורת חרוט עשוי עץ. בחזית המבנה שולבו לוחות תאורת לד, המקרינים מילים שנשלחו על ידי המבקרים בתערוכה. יחד, אותן מילים מחברות פואמות באמצעות אלגוריתם. בתוך הביתן לא מוצגת תערוכה, כיוון שהמיצג הוא המבנה עצמו, וגם בחלל הפנים שלו, תוכלו למצוא פואמות המוקרנות בתאורת לד שנוצרו בבינה מלאכותית. עיצוב מתוחכם ומקורי של המעצבת הבריטית Es Devlin

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by UK at Expo 2020 Dubai (@ukpavilion2020)

בין אם תבקרו בתערוכה ובין אם תתעדכנו רק מרחוק, אקספו דובאי 2020 תציג ותמשיך להתעלות על כל דמיון עד ה- 31.3.21

waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.