בהשראת השלכת: עיצוב הבית בעונת המעבר - Redesign מתחם העיצוב של הצפון

גם לכם מתחשק בעונות המעבר לעצב בתים מחדש? יש הסבר הגיוני לחשק הזה. מזג האוויר משתנה, ועמו משתנים גם הצרכים והרצונות לגבי סביבת המגורים. בוא הסתיו מאותת שהימים הולכים ומתקררים, והבית הופך למעטפת ולמקום החמים שרוצים להתכרבל בו. איך עושים את זה נכון? הנה כמה טרנדים לעיצוב הבית בסתיו שבא עלינו לטובה: 

פלטת צבעים

נוכחות רבה של צבעי off-white, גווני אדמה, שמנת ופודרה יעניקו לחללי הבית רכות ומראה חמים מבלי להכביד עליו. את הגוונים הללו ניתן לשלב על ידי שימוש בכריות בטקסטורות שונות, טפטים מעניינים, אביזרים משלימים מקש וכו'. 

 
View this post on Instagram
 

A post shared by PANTONE (@pantone)

לאלו שנמשכים דווקא לגוונים עזים ומלאי נוכחות, פנטון מציגה גווני הסתיו עזים ונועזים בפלטה מהפנטת שנוצרה בהשראת עלי השלכת. טפט קיר בגוון ירוק כהה, או כורסת קטיפה בגוון סגול עמוק, יכניסו לחדר המגורים שלכם מראה דרמטי ונועז.

טקסטיל ושוב טקסטיל

שימוש מגוון בבדים יעניק לבית את כל החמימות שאתם מחפשים, ויהפוך אותו למקום המושלם להסתגר ולהתכרבל בו, כשהרוח נושבת בחוץ. וילונות בבדים דקיקים וזורמים, כורסת יחיד נוחה בריפוד בולט, כריות נוי על מערכת הישיבה, שטיח פרוותי ושמיכת טלוויזיה סרוגה שמונחת ברישול על מערכת הישיבה – אלו רק כמה דוגמאות לשילובי טקסטיל בעיצוב החלל, שיעניקו לבית שלכם עיצוב שכבתי עשיר, ואת אווירת הסתיו שאתם משתוקקים לה.

בחזרה לטבע

עיצוב ביופילי הוא לא טרנד ייחודי לסתיו. הוא טומן בחובו תפיסת עולם שלמה על המשיכה של המין האנושי לטבע ועל היתרונות הפסיכולוגיים והבריאותיים של עיצוב המשלב בו את הטבע. אבל כעת כשמחשיך מוקדם ומזג האוויר מתקרר, רובנו מסתגרים קצת יותר בבית, מבלים מאחורי ארבע קירות ונחשפים פחות לטבע. ובנקודת הזמן הזו, העיצוב הביופילי תופס תאוצה – אם אנחנו לא יוצאים אל הטבע, לפחות שהטבע ייכנס אלינו הביתה.  

איך מבטאים ביופיליה בחללי הבית? שילוב צמחייה ותמונות שיש בהן נוף הררי או של חוף הים, הן הדרכים הברורות מאליהן, אבל גם טפטים באיורים של חיות וצמחים, ריהוט בחדר המגורים שעשוי חומרים טבעיים, או במראה טבעי – כמו קש ועץ, ריצוף פרקט עץ בחדרי השינה, חיפוי אבן טבעית בחדרי הרחצה, וכל אלמנט שאפילו מבטא באופן מאופק ועקיף את עולם הטבע, מוסיף עוד רובד ביופילי לעיצוב הבית, שאנו זקוקים לו בעונת המעבר. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Biombo Architects (@biombo_architects)

זה הזמן לזרום עם החשק, לרענן את עיצוב הבית, ולהפוך אותו למקום המושלם להתכרבל בו בסתיו הקרוב.  

waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.