בין עיצוב לנוחות: הכירו את אילסה קרופורד, המעצבת שגורמת לאנשים להרגיש בבית - Redesign מתחם העיצוב של הצפון

איך הופכים חלל מגורים לכזה שעושה חשק להישאר בו? איך גורמים לאנשים לחוש נינוחים במקום שלהם? ואיך מעצבים פריטים על זמניים? על כל השאלות האלה ויותר, עונה אילסה קרופורד, המעצבת הבריטית המוערכת שאולי אתם לא מכירים. 
לקרופורד רזומה מרשים; היא עובדת עם המותגים הגדולים בעולם, הקימה מותג בשם 'סטודיואילסה' ואת המחלקה לאדם ורווחה באקדמיית העיצוב איינדהובן, היא מרצה, אוצרת ואם זה לא מספיק, היא גם מנהלת אמנותית בעלת רעיונות מעוררי השראה.

אז מה היא בעצם עושה? היא מאמינה בעיצוב המעודד חיים טובים ונעימים יותר. החללים שקרופורד מעצבת מתמקדים בצורך האנושי הכי בסיסי – תחושה ביתית וחמימה. היא גורמת לאנשים לחוש נינוחות בתוך העיצוב שלה וגורמת להם לרצות להישאר בו לאורך זמן.

 

אחד המאפיינים הבולטים בעיצובים שלה, הוא הירידה לפרטים הקטנים. הפריטים שהיא מעצבת עשויים מהחומרים העמידים והנוחים ביותר, הצבעים שהיא בוחרת מעניקים רעננות לחלל והפרופורציות שלה כל כך נכונות. תהליך העבודה שלה מתחיל בחשיבה על התחושה הסופית ולא על מוצר ספציפי אחד, שבו בוחרת להתמקד בחשיבה על יסודות ולא על טרנדים חולפים.

דוגמה מצוינת הממחישה את העבודה שלה, היא גופי התאורה החכמים שלה שמעוצבים עם הרבה חשיבה מאחוריהם; למשל, גוף התאורה השולחני W203 Ilumina. המיקום של האור הבוקע ממנו נבחר במיוחד במקום סמוי מן העין המבטיח אפקט חמים ללא סנוור קר וישיר. הוא קטנטן, מתאים להמון משטחים בבית ומצויד בטכנולוגיה חדשנית וחסכונית בחשמל שכנראה תהיה רלוונטית לנצח. 

הרלוונטיות העל זמנית הזאת חוזרת בכל עבודותיה של קרופורד, מפרטי העיצוב והריהוט שהיא מעצבת ועד תכנון החללים שלה. היא מעצבת חללי פנים מנקודת מבט פרקטית ואלמנטרית. בית הקיץ השוודי שעיצבה, משמר את המסורת ואת הכבוד לעץ שממנו הוא עשוי ויחד עם זאת הוא מעודן, עדכני ומעוצב בחומרים בריאים וידידותיים לסביבה. הוא נותן מענה לצרכיהם של כל דרי הבית, המבוגרים, הילדים והאורחים, באמצעות חלוקת החלל הנכונה, הגבהת התקרה היוצרת תחושה של מרחב וארגון הפריטים המדויק.

אם אתם מעריכים עיצוב פנים, יופי ואסתטיקה שגורמת לכם להרגיש טוב, תשתדלו לעקוב אחרי קרופורד יותר; היא תכניס אתכם לעולם שלה ותעורר בכם תחושת נינוחות שלא הכרתם.

waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.