השפעות בטאן לורה ווד על עיצוב הבית – הצבעוניות ככלי עיצובי - Redesign מתחם העיצוב של הצפון

הצבעוניות הבולטת, השילובים המיוחדים והאישיות המהפנטת – כל הסימנים שהמעצבת הבריטית בתאן לורה ווד נכנסה בתרועות אל עולם העיצוב, תוך השארת חותם בינלאומי.

בתאן לורה ווד, מעצבת בריטית, החליטה שעולם העיצוב חייב לעבור מעיין אדפטציה ולשנות את תפיסתו המיושנת. יצירותיה מאופיינות בהתעלמות ברורה מטרנדים עתידיים ובעיצוב פיסים ייחודיים, שלא ניתן להישאר אדישים אליהם. לדבריה, תחום העיצוב משתנה כל הזמן, מאופנה, עם מחזור טרנדים שמאתגרים כל לובש, לעיצוב הבית ועד להבנה שאפשר לשלב צבע חזק עם עוד כמה גוונים שלא חייבים להתכתב באופן משלים.

 וזוכרת מגיל ילדות את התשוקה לתחום האומנות וההבנה, שהלהט נמצא גם בעיצוב עצמו.

 

בטאן בסטודיו שלה במזרח לונדון
גוף תאורה פורח בעיצוב של ווד

עיצוביה מדגישים את הכבוד והמחשבה על החומר שממנו מעוצב כל פרט. ווד מעצבת עם קשת רחבה של שילובי צבעים, שבעין רגילה לא היו יכולים להיות באותו חדר יחדיו, מה שמאפיין את התפיסה הייחודית לה. 

בשנים האחרונות, ניתן לבחור בפינצטה את המעצבים הבינלאומיים, שמעזים לצאת מהקופסא ולצעוק מה החזון שמוביל אותם ומהי האומנות שלהם. ווד היא מסוג המעצבות, שנכנסה אל חלל ביתנו בסערה וכאן כדי להישאר, בהצגת עיצובים נועזים, המשנים את פני תחום העיצוב הנרחב.

ההופעה הצבעונית של בתאן גורמת לרבים לחשוב שהזיקה האמיתית של המעצבת היא לתחום האפנה, אך בראיון שהתקיים עמה במהלך שבוע העיצוב האחרון בלונדון היא סיפרה שהיא בוחרת להתמקד דוקא בעולם עיצוב הפנים, “במשך הרבה זמן זה מה שאנשים חשבו שהם רואים, שאני אוהבת להתלבש בצורה מיוחדת. אבל אני רוצה ליצור ריהוט ואובייקטים. לקח לי הרבה זמן להבין איך לשלב את האהבה שלי לבד בתוך הדיסציפלינות בהן אני רוצה לעבוד. זה לא שאני לא רוצה לעשות אופנה או מוצרים מבוססי טקסטיל אם הזדמנות כזו תבוא, אבל מגיל צעיר תמיד נמשכתי לאובייקטים ולתלת ממד שיכולים להיות חלק מהיומיום שלנו אבל גם להוות חפצים בעלי חיבור רגשי עבור אנשים מסוימים” היא מסכמת בזה שהיא מעדיפה להלביש חפצים מאשר להלביש אנשים.

בפעם הבאה שתראו טרנד שמאתגר אתכם כמו שילוב צבעים של צהוב זוהר עם כחול, אל תשכחו את בתאן לורה ווד, שזוכרת מילדות את התשוקה לתחום האומנות וההבנה, שהלהט נמצא גם בעיצוב עצמו. המעצבת הכי צבעונית שרק רוצה לעשות את חלל הבית ואת התרבות למשהו טיפה יותר שמח לכולנו. 

גוף תאורה פורח בעיצוב של ווד
waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.