זהירות זה מתפשט: הטרנד שהתחיל בעולם האופנה והשתלט על עיצוב הבית - Redesign מתחם העיצוב של הצפון

צבעים רכים, חומרים טבעיים וטקסטורות נעימות - המגמה העיצובית שעשתה את דרכה מעולם עיצוב האופנה לעיצוב הבית, כאן כדי להישאר.

לפני לא מעט שנים, צבעי ה- Nude הרכים כבשו בסערה את עולם האופנה ומאז הם ממשיכים לככב במותגים המובילים בעולם. רבות נאמר עליהם בתחילת דרכם, שהם לא מחמיאים לגוף כמו צבעים כהים, שהם מחווירים ולעיתים אפילו משדרים עירום, אבל כנגד כל הסיכויים הם נשארו איתנו ונראה שהם כאן כדי להישאר.

HERMES
.השתלטה עלינו. בית הטפט
טקסטיל לבית. טולמנ'ס

בתערוכות האחרונות שעוד אפשר היה לנסוע אליהן, נראה היה שהטרנד פלש גם לעולם עיצוב הבית. מסתבר שפלטת הצבעים שנעה בין ה- Nude ל- Taupe מרגיעה אותנו ונעימה לנו. הצבעוניות העדינה גורמת לנו לחוש נינוחים, טבעיים ומשוחררים יותר עם הגוף שלנו, אז טבעי שניתן לה להשתלב גם בעיצוב הבית שלנו.

פלטת הצבעים המדוברת הופיעה במותגי העיצוב בעולם בצורות שונות ומעניינות; תורגמה מיד לפרטי טקסטיל עדינים, כיסתה את המיטות שלנו והשתלטה לגמרי על ספות וכריות הסלון שלנו. אט אט היא החלה להופיעה בדמות כלי מטבח מעץ, שטיחי קש, טפטים למגוון חללים וריהוט במבוק טבעי.

לצד אימוץ המגמה הזו בחללי הפנים, יותר ויותר חללי חוץ החלו להתמלא גם הם בריהוט גן משולב עץ, בכסאות ראטן וקש ואיך לא, בגולת הכותרת – סלסלות וכלי קיבול עציצים בשלל גדלים העשויים קש, יוטה, המפ ועוד. היום כבר ניתן למצוא מגוון עצום של חומרים טבעיים או סינתטיים, בגוונים נעימים ובעיצובים שונים – קלועים, מלופפים או שזורים.

כסאות קש, צילום: סטודיו פלורליס

מגמת הצבעים הרכים גלשה גם לשנת 2021 ונכון לעכשיו היא עוד תמשיך איתנו הלאה. היא ניטרלית, שקטה ומכניסה מימד של חמימות ועומק בחלל. אפשר לומר שזו מגמה המשפיעה לטובה על האנרגיה במרחבים שבהם אנו שוהים ולכן נמצא עוד ועוד פרטי עיצוב, ריהוט וטקסטיל שיעטפו אותנו וישמרו את האווירה הרגועה, הנינוחה והמאוזנת שאנחנו כל כך אוהבים.

חמימות שלא חולפת. פלורליס
עגלת תה דגם באטלר של שבירו. פריטים מדויקים לחלל החוץ.
צילום: יונתן בלום
waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.