זו לא פנטזיה: שיתוף פעולה בין המעצב חיימה חיון לענקית האופנה ZARA - Redesign מתחם העיצוב של הצפון

שיתופי פעולה מוצלחים בדרך כלל מחזקים את תוצאות העבודה ומרימים אותן למעלה. הם מכפילים את כוחם של המשתתפים ויוצרים יצירה חדשנית, מרגשת ולעיתים רבות, חסרת תקדים. כך גם שיתוף הפעולה המעניין של ענקית האופנהZARA  והמעצב הספרדי המוכשר חיימה חיוןJaime) hayon). 


חיון, מעצב תעשייתי בהשכלתו, שפרץ לתודעה בתחילת שנות ה- 2000, ידוע באיוריו הייחודיים ובעיצוביו הזכירים. הוא מאייר, מעצב חללים בלוקיישנים נחשבים ויוצר קולקציות מגוונות בשלל תחומי העיצוב. בזכות עיצוביו הנועזים, טביעת האצבע הבולטת ושפת האיורים המעניינת שלו, חיון מחוזר על ידי מותגים רבים בעולם ומצליח ליצור ללא הפסקה.

https://www.instagram.com/p/COtA1HmFs6w/

את עיצוביו אפשר לזהות במבט אחד; הוא יוצר עולם משלו בכל יצירה מחדש. עבודותיו נעות באלגנטיות בין ילדותיות פנטסטית שנונה לבין יוקרה מפוארת ומוקפדת. אפשר לפגוש זאת בכל חלל שהוא עיצב ברחבי העולם, החל ממלון Barceló torre de Madrid ועד לפרויקט הענק MOKA Garden בדרום קוריאה הכולל גן פסלים, משחקייה וספרייה.

https://www.instagram.com/barcelotorredemadrid/
https://www.instagram.com/hmoka3700/

בשיתוף הפעולה הנוכחי, חוברים חיון ו'זארה' ויוצרים יחד קולקציית רחוב מגניבה לגברים, העשויה מצמר נעים ומכותנה אורגנית שיוצרים פרטי לבוש מלטפים עם חותמת עיצובית מובהקת כמו בחללים שעיצב בעולם. הקולקציה כוללת טרנינגים, טי-שירטים, סווט-שירטים ופריטים משלימים ליצירת אאוטפיט מלא ושמח במיוחד.

סקיצות זארה אמבד

waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.