חלון לים התיכון - השראה בסגנון חופשה בים התיכון - Redesign מתחם העיצוב של הצפון

כשאנחנו מדברים על סגנון העיצוב הים תיכוני, אנחנו מיד חושבים על איי יוון. על חופים בתוליים ואינסופיים, על מי טורקיז צלולים ועל בתים לבנים בוהקים עם חלונות כחולים וגגות שטוחים. הסגנון הים תיכוני הוא שמח, מלא אופי וחוגג פשטות עיצובית- הוא לא עמוס בפרטים, אלא אוורירי, נינוח ומזמין.  מרגיש שתמיד קיץ בחוץ!

המאפיינים הבולטים של הסגנון הם הפתחים הגדולים, שמכניסים הרבה מאוד אור ותורמים לקשר פנים חוץ מובהק- דרך נהדרת לארח גם בחוץ. החומרים שבולטים בנוכחותם הם לבנים ואבנים טבעיות לא מעובדות ( בזלת, טרוורטין), פרקט עץ טבעי ובטון מוחלק. בעולם הריהוט והאקססוריז, נעשה שימוש גדול בעץ, קש, ראטן וחומרים טבעיים כמו כותנה ופשתן בשילוב נגיעות של פאטרנים מסורתיים ואותנטיים. ניתן כמובן לשלב ריהוט שמיועד לחוץ גם בתוך הבית וייראה נפלא ( כל רהיטי החוץ מתאימים גם לתוך הבית ולא להיפך). צמחים ירוקים לא רק נראים טוב, אלא מעצימים את החוויה הטבעית ותורמים לשלווה האישית שלנו ולכן בבית ומחוצה לו, נראה מקבצים רבים של כלי קרמיקה, חרס ואגרטלים עם צמחי תבלין, עצי פרי ופרחים מלבלבים. 

אז אם השנה לא יצא לכם לטוס לאחד האיים, הנה לוח השראה של מוצרים בסגנון העיצוב הים תיכוני, שתוכלו להכניס אליכם הביתה ומיד להרגיש בחופשה!

waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.