כשארט פוגש עיצוב: הכירו את פרטי העיצוב שלא תאמינו שהם קיימים במציאות! - Redesign מתחם העיצוב של הצפון
האם יצא לכם פעם לגלול בטלפון הנייד ולהיתקל בספה שנוזלת לתוך עצמה? בכורסה העשויה מעלי כותרת "נושמים"? או אולי בכסא שמחייך אליכם? פרטי עיצוב מתעתעים שגורמים לכם לתהות האם הם אמיתיים או דמיוניים ונותנים לכם סיבה טובה לעקוב באובססיביות אחרי העבודות שלהם. אספנו עבורכם חמש עבודות שגובלות בגאונות, של כמה מהמעצבים שיוצרים את התחושה המבלבלת והמכשפת הזאת בצורה המדויקת ביותר.
על כסא מחייך כבר ישבתם? עוד מעט תהיה לכם הזמנות כי ממש בימים אלה הסטודיו המדליק Dowel Jones עובד עליו! כבר מעל לשבע שנים שסטודיו העיצוב בהובלת אדם לינץ' ודייל הרדימן האוסטרליים (Adam Lynch, Dale Hardiman) יוצר פרטי עיצוב מהפנטים, צבעוניים ובלתי רגילים. לינץ' והרדימן החלו כסטודיו ריהוט קטן, והיום, לצד הניסיון שלהם ואין סוף שיתופי הפעולה שהם מייצרים, הם מעצבים גופי תאורה, ריהוט ואקססוריז לפרויקטים ענקיים בעולם. 
איזה רהיט אתם רואים בתמונה? כן, זהו שולחן קפה. הוא עשוי מעץ בגימור טיח, אבל נראה קצת חייזרי או חייתי. שולחן 'Mullu' ורהיטים ייחודיים אחרים, עוצבו על ידי איאן פלטון הניו יורקרי, מעצב שנמצא מתחת לרדאר, מבחירה. הוא שואב השראה מתרבויות פרה-קולומביאניות ומעצב פרטי עיצוב בלתי נשכחים בהתאמה אישית.
מרקו פיסקיטלי (Marco piscitelli) הוא אדריכל ומעצב המתגורר ועובד בברוקלין, ניו יורק. לצד האדריכלות, הוא חוקר בעבודותיו את הטקסים, הדימויים והאובססיות הקשורות למרחבים ביתיים. האובייקט שבתמונה הוא גוף תאורה ייחודי שעוצב בהשראת מתקן חדר כושר, שבדומה לכל האובייקטים שהוא יוצר, הוא מושך את העין במקוריותו יוצאת הדופן וגורם לצופה בו לתהות מיד 'מה עבר לו בראש?'.
כסא Squid" הוא רק חלק קטן ממה שתמצאו בחשבון הקסום של odd in shape" שמאחוריו עומד סטודיו של שני מעצבים כישרוניים Katia Tolstykh וFedor Katcuba -. הם יוצרים דיאלוג מעניין בין אמנות דיגיטלית, ריהוט ומרחב והופכים כל יצירה או מרחב עיצובי לעולם חדש מופלא ומציאותי משלהם.

בפעם הבאה שתרצו לצלול לתוך חלום בידיעה שהוא אמיתי לגמרי, או סתם לשאוב השראה מיוחדת לעיצוב חללים מקוריים במיוחד, היכנסו לאחד מחשבונות האינסטגרם של המעצבים והאמנים יוצאי הדופן שציינו כאן וקבלו חוויה דיגיטלית, שיכולה להפוך למציאות.
waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.