להיכנס לאיזור הנוחות. ליטרלי - Redesign מתחם העיצוב של הצפון
צילום תמונה: unsplash

גם אתם ביליתם השנה יותר מידי שעות בבית? מעצבי העולם כבר הבינו שצריך לאמץ סגנון עיצוב חדש.
בשנה האחרונה החלל הביתי הפך להיות המקום בו בילינו את רוב שעות היום שלנו. למעט גיחות קצרות לסופר, פעילות ספורטיבית או טיול עם הכלב, נשארנו בבית. חלקנו גם הפכנו את ביתנו הפרטי למשרד, גן ילדים ואולם קולנוע, ואת כל הפעילויות שהתרגלנו לעשות בחוץ העברנו לחלל הפנים.

התקופה הזו העלתה ברחבי העולם את חשיבות החלל הפרטי שלנו והובילה לשינויים משמעותיים בעולם העיצוב. יותר ויותר מותגי על מתמקדים בהפיכת חללים פרטיים לנוחים ופונקציונליים, כאלו המעניקים תחושת הגנה ומעוררים אנרגיות טובות. כחלק מהתהליך, הבתים שלנו החלו להתמלא באלמנטים המשפרים את חווית המגורים, בפינות שמקלות על הפעילויות היומיומיות וברעיונות יצירתיים שמשדרגים את איכות החיים.

מרסל וונדרס משדרג את איכות החיים
חיבור לחלל החוץ VITRA

שמש מעליי

הכנסת אור טבעי לחלל הביתי היא ללא ספק אחד הפתרונות האידיאלים ליצירת תחושה נינוחה וטבעית. באמצעות מפתחים גדולים יותר, ארובות אור וחלונות גג ניתן ליצור חלל מואר ופתוח שיחבר אותנו לחלל החוץ, יפגיש אותנו עם השמש ויספק לנו אנרגיה טובה במהלך היום. מעבר לכך שהכנסת אור טבעי לחלל הביתי משפרת את התהליכים הקוגניטיבים שלנו ומייצרת לנו אווירה נעימה בבית, היא מסייעת לנו לחסוך בחשמל ולשמור על הסביבה. 

חוזרים לשורשים

קשה למצוא היום בית פרטי ללא אלמנטים טבעיים. בעיקר בגלל התחושה שהם מייצרים אצלנו, בדומה לאור הטבעי. פינה ירוקה, גינת תבלינים קטנה או אפילו טפט המדמה טבע פראי על קירות הסלון, יכולים ליצור תחושת שלווה ונוחות מרגיעה.

טפט שנותן תחושת שלווה
בעבר- עובדים קצת מהבית בפינות מאולתרות
היום – סביבת עבודה ביתית מאת פטריסיה אורקיולה

חוזרים לאיזור הנוחות

במסגרת המעבר להתנהלות שוטפת מהבית, רבים מצאו את עצמם עובדים בחוסר נוחות או מתקשים למצוא חלל נוח לפעילויות עם הילדים. בעקבות זאת, עיצוב הבית קיבל תפנית פונקציונלית ונולד צורך במקסום חלל הפנים הקיים ומציאת פתרונות יצירתיים לעיצוב חללי עבודה נוחים.

 

נוחות בצורות שונות

מאז ומתמיד היה לנו צורך בפינה שקטה בבית, ללא הסחות דעת, שבה אנחנו יכולים להתנתק ולבלות קצת זמן לבד. כשהתחלנו לבלות שעות ארוכות בבית הצורך הזה גבר ותורגם לעיצוב פינות פנאי נעימות, פרטי עיצוב נגישים ואלמנטים שמשרתים אותנו טוב יותר בשגרת החיים היומיומית.

waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.