סוד הקסם של חללי עבודה משותפים - Redesign מתחם העיצוב של הצפון

מדוע מודל העבודה הזה צובר יותר ויותר אוהדים בשנתיים האחרונות.

אחת המגמות הבולטות בשוק העבודה היום היא החיפוש אחר סביבת עבודה נעימה ונוחה. בזמן שחברות ההייטק מאפשרות לעובדיהם לעבוד מהבית ובצורה היברידית, כדי לאפשר להם נוחות, בעלי העסקים הקטנים  והעצמאיים שבנינו, כבר הבינו שדווקא הבית משפיע על הפרודוקטיביות שלהם לרעה ושיש צורך בסביבה דינאמית, חיה ומפרה.

מספר העצמאיים שהולך וגדל בשנים האחרונות, הוביל לצמיחתם של עשרות חללי עבודה משותפים המעניקים להם את המענה האולטימטיבי מכל הבחינות: אישית, כלכלית וחברתית. אז למה כל כך הרבה בעלי עסקים קטנים ועצמאיים בוחרים לשנות את צורת העבודה שהתרגלו אליה שנים? מה היתרונות הבולטים ביותר שחללי העבודה המשותפים מציעים? ולמה כדאי גם לכם לשקול זאת.

 

נוחות

שוק העבודה הישראלי נמצא בכותרות כבר שנים רבות, בעקבות מספר השעות הגבוה שאנחנו עובדים בשבוע. כשזו שגרת היומיום שלנו, הנוחות היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר לכל עובד היום. ההבנה הזו, הובילה למגמה ברורה של צמיחת חללי עבודה משותפים בצמתים משמעותיים, הקרובים לצירי תחבורה מרכזיים ונגישים לתחבורה ציבורית ורכבים פרטיים המאפשרים חיבור פשוט ומהיר למקום העבודה. מלבד הדרך הנגישה, מתחמי העבודה מתמקדים ביצירת מרחבים נוחים בעלי חלוקת חלל נכונה, תאים המאפשרים שקט, חלל משותף עם עמדות עבודה צפות עם מוזיקה נעימה ומשרדים פרטיים סגורים.

פרודוקטיביות

החיפוש אחר יעילות וצורת עבודה אידיאלית מעסיקה רבים ובצדק; עבודה מהבית ועבודה מחללים משרדיים קונבנציונליים, מציבה אתגר לא פשוט של אין סוף הסחות דעת, כמו לקוחות המטיילים סביבכם, הפסקות אוכל של חבריכם למשרד ולעיתים גם רעשי רחוב או מוזיקה מהשכנים. אלו, גורמים הפרעות קשב וירידה בפרודוקטיביות. חללי העבודה המשותפים מאפשרים לכל עובד להוציא מעצמו את מקסימום היעילות שלו; הם מציעים סביבה השראתית ויצירתית, סביבה שבה ניתן להתייעץ, ללמוד מאחרים ולאתר הזדמנויות ליצירת שיתופי פעולה שנותנים 'דרייב' להמשך.

גמישות

בעידן הדינאמי בו אנחנו חיים היום, כל עובד חייב להתאים את עצמו לקצב העבודה המשתנה, לעשות אדפטציה לשינויים פנימיים ולשינויים שמכתיב השוק. אורח החיים הוורסטילי הזה בא לידי ביטוי גם בחיים העסקיים שלנו; צמיחה מהירה או הצטמצמות פתאומית הם חלק מכל עסק, קטן ככל שיהיה ולהפך, לכן היכולת לעבוד מתוך חלל עבודה משותף, המאפשר גמישות ללא התראה מוקדמת היא אולטימטיבית עבור כל אחד.

חדשנות והשראה

אין ספק שעבודה מתוך חלל מעוצב, אסתטי, חדשני ופונקציונלי תורמת לאפקטיביות ולאנרגיה במהלך היום. המנויים בחללי העבודה המשותפים נהנים ממרחב המשדר מקצועיות ורצינות, שכיף להזמין אליו אורחים ולקוחות לפגישות; חדרי ישיבות נוחים שבדרך כלל ניתן להזמין בלחיצת מקש אחד בסמארטפון, אבזור טכנולוגי מתקדם, אינטרנט זמין, שירותי קבלה, מטבחון ועוד יתרונות שמעניקים מרחב עבודה שאי אפשר להשיג בשום בית או בית קפה.

 

קהילה וקשרים עסקיים

תחומי עניין דומים, אינטרסים עסקיים ועבודה יומיומית משותפת, מאפשרת היכרות פרונטלית ואישית שמובילה לנטוורקינג האפקטיבי ביותר. לצד העבודה השוטפת, האפשרות להתייעץ ולהפרות אחד את השנייה במרחב עבודה משותף, אחת החוזקות של מתחמים כאלו היא האחדות שנוצרת באופן טבעי. הרצאות, אירועים ופעילויות העשרה המתקיימים בחללי עבודה משותפים מגבשים את עובדי המתחם ומייצרים קהילה סינרגטית מבלי להתאמץ.

אם אתם עדיין מתלבטים אם להשאיר את כיסא המחשב שלכם בבית לשעות הפנאי ואם אתם מרגישים שזה הזמן לעזוב את בית הקפה הצפוף שבו אתם נפגשים עם הלקוחות שלכם, בואו להכיר את dlounge, מרחב העבודה וההשראה של redesign מתחם העיצוב של הצפון. מרחב אסתטי ומעוצב שכולו מיועד לבעלי מקצועות העיצוב והאדריכלות, בו תמצאו סביבת עבודה נוחה ונעימה, עמדות עבודה צפות, משרדים פרטיים, חדרי ישיבות, פינות קפה למפגש עם לקוחות, ספריית אוספים, קטלוגים וספרים הרלוונטיים לתחומי העיצוב, הרצאות ועולם שלם לעובד בתוך מרחב אחד.

אם עברה בראשכם המחשבה לעבוד בחלל משותף, המתאים בדיוק לצרכים של בעלי מקצועות העיצוב, מוזמנים לפנות לקבל עוד פרטים בטלפון: 052-2267194

waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.