פינות קריאה שיעשו לכם חשק לקרוא! - Redesign מתחם העיצוב של הצפון

איפה אתם הכי אוהבים לקרוא?  באיזו שעה ביום? ומה סוג התוכן האהוב עליכם – ספר עלילתי, מגזין קבוע או ספרי העשרה וידע? אלו שאלות שיעזרו לכם ליצור את פינת הקריאה האידיאלית בשבילכם עבורכם , מבחינת עיצוב, מיקום וגודל.

ריכזנו מספר פרטי עיצוב שיעזרו לכם לעצב את פינת קריאה ייחודית ומותאמת לצרכים שלכם; החל מספריות גדולות ודומיננטיות ועד לכורסאות נוחות שיגרמו לכם לשבת ולהיסחף עם הספר. פרטי העיצוב הנכונים האלו, יהפכו כל פינה בחלל הפנים והחוץ למקום נעים ומדויק לסגנון החיים שלכם ולטעם העיצובי הרווח בבית. מקום שבו אפשר לקחת פסק זמן, לקרוא בנוח ואפילו לעודד את הילדים לקרוא בעצמם.

יצירת חציצה נעימה בחללים פתוחים, שמעניקה פרטיות ברגעים בהם רוצים לקרוא בנוחות על הספה בסלון. מותג הריהוט האיטלקי Rossetto מציע לשלב את ספריית SELFIE להפרדה מעוצבת, התורמת גם לסדר ולארגון. 

 

Rossetto | צילום: יח"צ

אחד מהאלמנטים ליצירת פינת קריאה, הוא הריצוף, שמתווה את העיצוב. רצף טופולסקי מציגים את הפרשנות שלהם לפינת הקריאה האידיאלית. הצבעים הטבעיים של חיפוי הרצפה העשוי מאלון טבעי מעושן משרים אווירה רגועה וחמימה שמתאימה לרגעים הנעימים ביותר ביום.

רצף טופולסקי | צילום: עינת דקל

צעד נוסף ליצירת פינה אידיאלית הוא התאמת הריהוט. 

לשמרנים שביננו, רשת הולנדיה מציעה כורסה גדולה ונוחה במיוחד, שמחבקת את הגוף ויוצרת תחושה עוטפת ומפנקת לרגעים של קריאה ממושכת.

הולנדיה | צילום: יח"צ

למי שמחפש נדנוד קל במהלך הקריאה, כסא הנדנדה של Simply wood מאפשר תנועה תוך כדי הקריאה. בנוסף להשלמת החוויה, ניתן לשלב גוף תאורה שיאפשר קריאה נעימה ונכונה. 

צילום: שרון שטרן MAZIT PLADA PALACHI:עיצוב |Simply wood

בחדר הילדים? גם להם אפשר ליצור אלמנט קטן מעוצב ופונקציונלי שיעודד ויזכיר להם לקרוא סיפור לפני השינה.

עצמל'ה | צילום: נויה שילוני חביב

בסוף כל יום, אחרי אין סוף רעשים שגורמים לאי נוחות, חלל החוץ הפרטי שלכם הוא המקום שתרצו להיות בו. שבירו יוצרים כורסאות לגינה במגוון עיצובים, החל מנדנדות מפנקות ועד לכורסאות נוח לצד שולחן הקפה, שיהפכו את הפינה שלכם בחלל החוץ לנעימה לקריאה

שבירו | צילום: אורן אביבי

עצבו לעצמכם את המרחב ההרמוני שלכם, הקדישו לו מחשבה וצרו בו עומק. בחרו את האלמנטים העיצוביים המדויקים לכם לפינות הקריאה, שיעשו לכם חשק לקרוא ולנוח עם אווירה נעימה ומלטפת.  בחרו כורסה מפנקת, ספרייה גדולה עם מקום למגזינים אהובים, ספרים טובים וכרית או שמיכה שיוסיפו רכות נעימה. וזכרו, שבכל יום רועש ועמוס או בכל רגע בו תרצו לקחת כמה דקות לעצמכם, יש לכם את פינת הקריאה הביתית שכל כך כיף לחזור אליה.

waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.