רעבים לעיצוב: מה קורה כשעיצוב ואוכל נפגשים - Redesign מתחם העיצוב של הצפון

רעבים לעיצוב: מה קורה כשעיצוב ואוכל נפגשים

דיוק, הקפדה על פרטים ושימוש בצבעים הם חלק אינטגרלי מעולם הקולינריה שהתפתח מאוד בשנים האחרונות. מאז כניסת הרשתות החברתיות לחיינו, אנחנו מסתכלים על אוכל אחרת, מצלמים אותו ומשקיעים בו הרבה יותר מחשבה. אז אם גם אתם מצלמים כל מנה יפה במסעדה, מתרגשים מקומפוזיציה ואסתטיקה ומצלחתים אפילו את מנת הפתיתים הכי פשוטה שהכנתם בבית, כנראה שתאהבו את חשבונות האינסטגרם של האמנים והמעצבים מהעולם שלקחו את העיסוק באוכל צעד אחד קדימה.

גרטשן רוהרס היא מעצבת וארט דיירקטורית מסן פרנסיסקו, מציגה בחשבון האינסטגרם שלה איורים משעשעים משולבים עם תלבושות העשויות אוכל. היא הופכת כל צנונית לעגילים, גרעיני רימון לשמלה סקסית ופלפלים למכנסיים טרנדיים, שבאמת היינו רוצים ללבוש.

https://www.instagram.com/groehrs/

חשבון האינסטגרם המפורסם של טל שפיגל, הקונדיטור הישראלי שעבר לפריז, משלב בין כל האהבות שלו – עיצוב, אוסף הנעליים המטורף שלו ויצירות הקונדיטוריה היפייפות שלו. הוא מעלה מספר פעמים בשבוע תמונה של קינוח שאותו הוא יוצר בהתאמה לצבע הנעליים שהוא נועל באותו היום. הוא מצלם כל קינוח מאותה זווית בדיוק ויוצר את אחד הגרידים האסתטיים, היצירתיים ומיוחדים בנוף. 

https://www.instagram.com/desserted_in_paris/

סין (Sine) היא אמא לשלושה ילדים שכנראה מאוד מרוצים מהעיסוק שלה. היא מתחזקת את עמוד האינסטגרם היצירתי Foodbites שבו מעלה ארנבונים מבננות, צבי ים מתותים ועוד יצירות כל כך מתוקות מפירות וירקות שבאמת קשה לאכול ולהרוס

 https://www.instagram.com/foodbites/



חשבון האינסטגרם של אמיקו דיוויס (Emiko Davies) פשוט יפה. היא סופרת אוסטרלית-יפנית המתגוררת באיטליה כבר שנים רבות, מחברת ספרי בישול מקצועיים ובעיקר יודעת סטייל מהו. דיוויס מעצבת את הפיד שלה באלגנטיות בניחוח איטלקי, משלבת את חיי המשפחה שלה ומעלה מנות מגרות בקומפוזיציות מעוררות השראה.
https://www.instagram.com/emikodavies/

צבעי פסטל, אימוג'ים, חיות אכילות והרבה קסם בחשבון של אחד הצעירים המוכשרים בזירה. עם יותר ממיליון וחצי עוקבים באינסטגרם, ג'וש (Jose) הצעיר מפרו, כובש את הרשת ומהפנט מיליונים ברחבי העולם עם המתוקים הטבעוניים שלו. כמו בעולם העיצוב, הוא צובע את האוכל שלו בצבעים נעימים ומעצב את הפיד שלו בצורה שגורמת להמונים להימשך ולהסתקרן. 

 https://www.instagram.com/naturally.jo/

waze

שעת ייעוץ עם מעצב.ב פנים

בשביל החלטות עיצוביות שייסגרו לכם פינה

ezgif.com-webp-to-png.png

גלו על מבצעי REDESIGN לפני כולם

הצטרפו לתפוצה ואנו נודיע לכם על המבצעים השווים ביותר, הרבה לפני כולם.

ezgif.com-webp-to-png.png

Subscribe to our newsletter

Be the first to get exclusive offers and the latest news on our product directly in your inbox.